Dostupnosť tovaru
Tiež ste sa už stretli s chybne uvedenou dostupnosťou? Objednali si tovar, ktorý bol uvedený "SKLADOM" a potom Vám prišla správa, že je to inak?
Bohužiaľ mnoho internetových obchodov uvádza mylnú skladovú dostupnosť, aby nalákali zákazníka. Ale nie vždy je to zámer. Môže ísť o problém na strane dodávateľa, ktorý z rôznych dôvodov nemôže včas vykryť objednávky obchodov. Sami o tom vieme svoje – len máloktorá objednávka je vykrytá na 100% (!). Nedodaný tovar musíme stále evidovať a opakovane objednávať. Pri veľkom množstve položiek je skutočne ťažké všetko ustrážiť. Navyše ponúkame mnoho zákazkových výrobkov, ktoré sa na sklad nevyrábajú.
V našom e-shope máte vo všetkom prehľad, pretože pri každom produkte uvádzame dostupnosť.
Dostupnosť u produktov
- Skladom X ks: "Ihneď na odber / Expedujeme do 24 hodín". Ide o tovar (skladové položky), ktoré sú skladom v našom vlastnom sklade.
- Do týždňa v e-shope: "Skladom u dodávateľa". Jedná sa o tovar, ktorý nebol dodaný, je na ceste k nám (už objednané - čakáme - čoskoro naskladníme) alebo je kvôli svojej nízkej predajnosti k dispozícii na objednávku. Dodanie je možné v krátkom čase, obvykle to týždňa od objednania (podľa závozu a skladových zásob dodávateľa).
- Na objednávku: "1-4 týždne". Jedná sa o zákazkovo vyrábaný tovar prípadne málo predajný napr. špecifický tovar, ktorý je nutné objednať u dodávateľa/výrobcu. Obvykle nie je ihneď skladom u dodávateľa.
- Na dotaz: "Neznáma dostupnosť - zistíme u dodávateľa". Ide o tovar, ktorý opakovane objednávame, ale stále nie je dodaný. Prípadne môže ísť o tovar, ktorý je zložitý v dohľadnej dobe dodať alebo má neznámu dostupnosť. Obvykle sa jedná o aktívne položky, ak nedostaneme iné informácie od dodávateľa / dovozcu. Neaktívny tovar (potvrdený dodávateľom) sa na e-shope nezobrazuje.
- Na zákazku: Zákazkové výrobky s dodacou lehotou 2-8 týždňov (od zaplatenia zálohy vo výške 50% z ceny). Termín sa líši podľa aktuálnej vyťaženosti výroby, závozu dodávateľa aj podľa charakteru (výrobnej náročnosti) zákazky.
Najčastejšie otázky
Bohužiaľ, priamy predaj nevykonávame. Objednávky obsahujúce tovar so statusom "skladom" však vybavujeme v čo najkratšom možnom čase - obvykle je tovar nachystaný na odber v ten istý deň (obdržíte informačný e-mail aj sms), podľa času objednania.
Ide najskôr o štandardnú skladovú položku, kedy bude zostávajúci počet kusov naskladnený do týždňa (ak bude skladom u dodávateľa/dovozcu). Detailnú dostupnosť sa však dozviete po vložení položky v zodpovedajúcom množstve do košíka.
Náš e-shop zobrazuje aktuálny stav nášho skladu, ktorý sa neustále mení na základe objednávok / rezervácií našich zákazníkov v ČR aj SR. Doporučujeme teda zakúpiť čo najskôr. Objednanie tovaru (kúpa) znamená rezerváciu, aj keď sa jedná o posledný skladový kus. Overiť si to môžete aj po objednaní, kde bude ďalšiemu potencionálnemu zákazníkovi uvedený status "Do týždňa v e-shope".
Bohužiaľ, tento údaj obvykle nepoznáme. Termín výroby sa líši podľa výrobcu, ale aj na základe množstva objednávok v danom ročnom období. Akonáhle tovar naskladníme, obdržíte ihneď informačný e-mail + sms. Nemáme najmenší dôvod vybavenia objednávky akokoľvek naťahovať.
Máte možnosť sa na tento produkt opýtať a to buď formou "dotazu k položke" alebo jednoducho napísať na e-mail. Pokúsime sa zistiť u dodávateľa / dovozcu aktuálne info, ak bude k dispozícii. Ďalšou možnosťou je nastavenie "strážneho psa" (registrovaný zákazník) a akonáhle položku naskladníme, tak Vám dorazí správa.